Článek

Na konferenci, která se konala 21. června v prostorách WPP Campusu v Praze, zavítalo na 750 účastníků, kteří měli možnost vydat se – dle motta konference – za hranice všedního marketingu a inspirovat se přednáškami pozoruhodných řečníků a zmapovat mediální a technologické novinky napříč všemi formáty mediálního trhu.

Společnost BigMedia se do dění zapojila umístěním kompletně digitálního stánku, kde prezentovala technologické novinky a téměř neomezené možnosti digitální venkovní reklamy, mezi něž patří i dynamické nasazování spotů podle počasí, real-time zobrazení aktuálních informací nebo úplně nový způsob prezentace produktů a značek třeba i skrze trojrozměrné digitální spoty.

Prezentace digitálního OOH, jako nové dimenze venkovní reklamy, bylo i hlavním bodem (dle ohlasů) jedné z nejzajímavějších a nejužitečnějších přednášek konference, ve které Michal Tichý z BigMedia, detailně popsal, jak propojení venkovní reklamy, dat a technologií nabízí klientům zcela nové možnosti pro plánování, cílení, nasazení a kreativní řešení jejich kampaní.

Digitalizace, automatizace a data jsou všudypřítomnou realitou, která se samozřejmě promítá i do venkovní reklamy. To co bylo dříve možné jen u online reklamy, je dnes již běžnou součástí i venkovní komunikace. Digitální venkovní plochy jsou dnes tak spíše online reklamou, jen ve venkovním prostředí.

Michal Tichý

BigMedia