Článek

Všech 130 digitálních CLV je umístěno na nejlepších místech v jednotlivých stanicích metra tak, aby se s nimi cestující setkal opakovaně i během jedné jediné jízdy a klientům tak vždy poskytovaly maximální účinnost a zásah jejich digitální kampaně. Díky aktuálnímu rozšíření došlo k navýšení počtu digitálních CLV ve stanicích Anděl, Muzeum, Můstek, Hlavní nádraží, I. P. Pavlova, Chodov, Budějovická, Staroměstská, Zličín, Flora, Kačerov, Vltavská, Palmovka a Pankrác. Nové digitální CLV pak rozšířily aktuální pokrytí i o stanice Kobylisy, Prosek, Želivského, Invalidovna, Hůrka a Jinonice.

Naše digitální CLV jsou dnes spíše online reklamou, jen ve venkovním prostředí. Díky nejmodernějším technologiím a datům poskytují klientům ještě lepší a flexibilnější možnosti pro plánování, cílení a kreativní řešení jejich kampaní

Michal Tichý

Obchodní ředitel | MetroZoom

Klienti MetroZoom tak mohou na digitálních CLV komunikovat kdykoliv, a to již od 1 dne, nasazovat a měnit spoty dle potřeby, a to i v průběhu dne, přehrát konkrétní spot v přesně stanovené datum a čas, měnit motivy dle akcí a synchronizovat tak komunikaci např. s TV kampaní, přehrát v rámci nakoupeného času více motivů od více vendorů nebo více ze své nabídky či využít spoty ze sociálních sítí. Digitální CLV se zároveň dokážou synchronizovat s webem klienta a zobrazit real-time například konkrétní produkt a jeho cenu, přesně tak jak se právě zobrazuje a mění na webu nebo e-shopu.

MetroZoom se stal na českém trhu průkopníkem ve využívání moderních technologií a dat ve venkovní reklamě. Jako první také spustil dynamickou OOH reklamu v metru, kdy pro klienta Sazkabet připravil kampaň, během níž se na digitálních CLV real-time zobrazovaly live přenosy stavu fotbalového nebo hokejového zápasu, času, skóre a hlavně kurzu. Tato kampaň, jako první OOH kampaň v historii soutěže, získala i ocenění Nejlepší využití real-time marketingu v rámci Flema Media Awards. Stejnou kategorii v dané soutěži vyhrála i kampaň pro společnost Wolt, ve které se automaticky měnily motivy na digitálních CLV podle počasí. Dvakrát po sobě tak kategorii Nejlepší využití real-time marketingu vyhrála digitální venkovní reklamní kampaň.

Čtyři sítě

Flexibilita digitálních CLV se projevuje i v jejich samotném výběru. Klienti si přesně dle svých potřeb a cílů kampaně mohou sami vybrat to nejvhodnější digitální CLV, a to již od jednoho kusu a dne, nebo mohou využít některou ze čtyř sítí. Síť CENTRUM (10 digi CLV) cílí na centrum Prahy a nefrekventovanější stanice metra, síť SHOPPING (15 digi CLV) míří na cestující ve stanicích u obchodních a nákupních center, kde ideálně může ovlivnit jejich nákupní chování v čase a místě, kdy se o nákupu rozhodují, síť MAX nabízí klientům maximální potenciál zásahu 30 digitálních CLV ve 30 stanicích metra a největší síť MAX PLUS nabízí na 50 digitálních CLV ve všech 48 stanicích metra téměř milion spotů za 15 dní. Klientům tak poskytuje maximální pokrytí a zásah.